"טעם מלב ללב" הוא מיזם חברתי־עסקי ששם דגש על שילוב בין תרבות, מסורת ואהבה דרך שוקולד. התלמידים פיתחו קו מוצרים בעבודת יד הכולל פרלינים במילויים מגוונים, בהשראת הטעמים והמרכיבים המקומיים של התרבות הבדואית. כל יחידת שוקולד עטופה במסר חיובי, המחבר בין אנשים ומעודד פתיחות, הכלה וקשר בין-אישי.
הפרויקט משלב עבודת צוות, יצירתיות ויזמות – תוך דגש על עיצוב, מיתוג, הכנה ידנית ושיווק עצמאי. התלמידים מקפידים על שימוש בחומרי גלם איכותיים, ותוך כדי כך גם לומדים עקרונות של כלכלה, תמחור, קהל יעד וערכים חברתיים.
המיזם נועד להראות שעסק קטן יכול לייצר השפעה גדולה, ולחבר בין עולמות – דרך טעם שמגיע ישירות מהלב.
בין הרצינות לצחוק – הרעיון הפך להרפתקה! התחברנו, עבדנו קשה, ונהנינו מאוד… ואפילו לשוקולד היה טעם מתוק יותר בינינו.