Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המיזמים לשנת 2025

lambder למדר

מערכת תלמידאות שמקדמת מוטיבציה לימודית

על המיזם

העולם הטכנולוגי מתקדם מיום ליום – אבל בתי הספר שלנו נשארים מאחור. התלמידים שמוצפים בגירויים צבעוניים ומעניינים מרגישים אדישים לבתי הספר ומרחוקים. המיזם שלנו מנסה להחזיר את ההניצוץ לחוויה הלימודית בבית הספר בעזרת מערכת תלמידאות ממוקדת מוטיבציה: בעזרת גיימיפיקציה, פרסים וחיזוקים חיוביים וניתוח מידע אישי, המערכת מנטרת את מצבו של כל תלמיד ואת השינויים בביצועים שלו, בונה תוכנית ואתגרים אישיים בהתאם ומיידעת את המורים וההורים בהישגים קטנים או בשינויים קיצוניים.

אודות הקבוצה

תלמידי בית ספר ופנימיית בויאר מתגוררים בירושלים ובאזור הדרום. הקבוצה החליטה בתחילת השנה לעזוב את המיזם שנבחר בגנג ולבחור בפרויקט שנוגע בהם באופן אישי. קבוצה קטנה עם כישורים טכנולוגיים ואפליקצייה מתפקדת

החזון

העולם הטכנולוגי מתקדם בקצב מטורף – אז למה בתי הספר שלנו נשארים מאחור? תלמידים היום מוצפים בגירויים צבעוניים בנייד24/7 , אז מה הפלא שבית הספר לא מצליח להתחרות על הקשב שלהם? המטרה שלנו היא להחזיר את התרגשות ואת הקשב לבית הספר. בעזרת שיטות מעולם הגיימיניג כמו נקודות ותחרויות, פרסים פיזיים וסימליים ובעזרת ניתוח מידע אישי, אנחנו מאמינים שניתן לעצב מחדש את חוויית הלמידה בבתי הספר, וליצור עבור כל תלמיד את התנאים האידאליים עבורו להצלחה. המוצר שלנו יעזור במיוחד לבני נוער שמתקשים לגייס מוטיבציה לקחת חלק פעיל בלימודים ולתת להם הזדמנות להכנס שוב למשחק ולהתעניין שוב בלימודים גם בלי האיום המרוחק של תעודת הבגרות.

מנטורינג

אבי רוזנשיין
מתכנת בגוגל

שותפים

פנימיית בויאר, האגודה לקידום החינוך בירושלים,